关于我们

#BulbsForBees 

为了庆祝 Gaisce – 总统奖 35 周年并保护气候变化斗争中最重要的参与者之一,我们为您准备了一个特殊的 Gaisce 挑战。 我们要求爱尔兰的每个人种植对授粉者友好的球茎,以帮助保护我们重要的蜜蜂种群的未来。 就这么简单。

📲 标记我们 @盖斯奖 并使用#BulbsForBees

为什么#BulbsForBees 很重要 🐝

蜜蜂虽小且经常被忽视,但在重要粮食作物的授粉中发挥着重要作用。 据估计,我们每天消耗的食物中有三分之一依赖于蜜蜂授粉。 授粉者友好的球茎为这些勤劳的小工人们提供了一个甜甜的、含糖的、富含碳水化合物的花蜜世界,他们依赖这些花蜜获取能量。  

我们三分之一的蜜蜂物种在爱尔兰面临灭绝的威胁。 这是因为我们大大减少了它们吃的花的数量和它们可以安全筑巢的地方。   

立即参与 Gaisce 的特殊挑战:#BulbsForBees  

一个 tábhacht atá le #BulbsForBees  🐝

Cé go bhfuil siad beag agus go ndéanaimid Dearmad orthu go minic, tá ról suntasach ag beacha i bpailniú na gcineálacha bia is tábhachtaí。 Meastar 去 mbraitheann aon trian den bhia a ithimid gach lá ar phailniú 海滩。 Soláthraíonn bleibeanna a thaitníonn le pailneoirí flúirse neachtair atá milis, siúcraithe agus saibhir i gcarbaihiodráití, agus braitheann na beacha air chun fuinneamh a fháil。

Tá an baol ann anois in Éirinn go gcaillfimid trian dár speiceas beiche。 An chúis leis sin ná go bhfuil líon na mbláthanna a thaitníonn leo agus na háiteanna inar féidir leo nead a dhéanamh go sábháilte laghdaithe go mór Againn。

Glac páirt inniu in ndúshlán speisialta Gaisce:#BulbsForBees

迈克尔·D·希金斯总统致辞
Teachtaireacht ón Uachtarán Micheál D. Ó hUiginn
创新中心 我今天可以参加吗? 🐝

参加#BulbsForBees 很容易! Gaisce – 总统奖要求爱尔兰各地的人们在他们拥有的任何地方(花园、盆栽、花盆或田地!)种植一个适合传粉媒介的球茎!花园。  

如果您是社区或青年团体,您可以致电当地的发展办公室免费收集在儿童、平等、残疾、融合和青年部的支持下提供的灯泡。 完整的参与名单 爱尔兰地方发展网络接送点点击此处.

充分利用您的灯泡! 🌱 

  • 球茎可以种植在花盆、窗框或容器中,也可以直接种植在土壤中。  
  • 确保球茎有良好的排水和阳光照射,以确保在春天盛开。  
  • 准备并松开土壤,将球茎尖尖朝上,根部朝下。  
  • 一般而言,球茎的种植深度应为球茎高度的 2 至 3 倍。  
  • 新种植的球茎会口渴,所以给它们浇水! 
  • 这些耐寒的球茎将年复一年地回归,这意味着您将从一个种植季节中获得很多乐趣。 
Conas 是 féidir liom 一个 bheith páirteach inniu? 🐝

furasta 是#BulbsForBees 中的教父吗? Iarrann Gaisce – Gradam an Uachtaráin ar dhaoine ar fud na hÉireann bleib a thaitníonn le pailneoirí a chur i cibé píosa talún atá acu (gairdín, pota, soitheach plandaí nó páirc!)

Más ball de ghrúpa pobail nó óige thú,是 féidir leat glaoch isteach i d'oifig forbartha áitiúil chun bleibeanna a bhailiú saor in aisce。 Cuireadh na bleibeanna seo ar fáil le tacaíocht ón Roinn Leanaí, Comhionannais, Míchumais, Lánpháirtíochta agus Óige。 Gheofar liosta iomlán de na pointí Baiithe i Líonra Forbartha Áitiúíl na hÉireann 安西.

Bain gach taitneamh 和 bhleibeanna 一样! 🌱

  • 是 féidir bleibeanna a chur i bpota, i mbosca fuinneoige nó i gcoimeádán nó go díreach isteach san ithir。
  • Déan cinnte go bhfuil draenáil mhaith agus solas na gréine le fáil ag na bleibeanna chun go mbláthóidh siad san earrach。
  • Ullmhaiigh agus bris suas an ithir。 Cuir an bhleib agus a ceann ag gobadh aníos agus na fréamhacha i dtreo na talún。
  • Mar riail ghinearálta, ba chóir bleibeanna a chur a dhá nó a tri huaaire níos doimhne ná airde na bleibe。
  • Beidh tart ar bhleibeanna nua-churtha agus mar sin uiscigh go maith iad!
  • Fásfaidh na bleibeanna crua seo bliain in ndiaidh bliana, ionas go mbeidh bláthanna agat arís agus arís eile as bleib a chuirtear uair amháin。
了解您的授粉者友好灯泡

#BulbsForBees 是由盖斯(Gaisce)经营的全国性授粉项目 - 总统奖,并获得了 全爱尔兰授粉计划! 全爱尔兰传粉者计划通过国家生物多样性数据中心运行,旨在共同努力创建一个传粉者可以生存和繁衍的岛屿。

全爱尔兰传粉者计划 已批准以下适合于 2021 年 XNUMX 月至 XNUMX 月种植的传粉球茎:

📚 有兴趣了解更多关于爱尔兰生物多样性的信息吗? 从鸟类和蜜蜂到我们的沼泽地和冰盖,爱尔兰最喜欢的自然力量和“蜜蜂的灯泡”大使 Éanna Ní Lamhna 的使命是向我们奇妙的野生世界敞开心扉——帮助我们在我们的需求和我们宝贵星球的未来之间找到平衡。 查看 我们的狂野世界 在下面的链接⬇️

您还可以有机会赢取独家签名副本 我们的狂野世界 如果您在 21 月 XNUMX 日之前发布有关种植球茎以及使用 #BulbsForBees 并标记 @GaisceAward 的帖子。 向下滚动查看下面的比赛详情!

我们的狂野世界

番红花 Tommasinianus Barr's Purple

Barr's Purple'具有丰富的紫色丁香花,外面银色,带有橙色柱头和雄蕊。 它有簇生的绿色叶子,中央有一条银白色条纹。 它们在阳光充足的地方或落叶灌木下生长良好。 它们在大多数土壤类型中生长良好,只要它们不会太湿太久。 这种番红花是本季早期蜜蜂花粉的良好来源。

二月开花 - 约。 高10厘米

葱属钼

也称为“黄蒜”,这是一种受欢迎的观赏洋葱,当然也是最容易种植的洋葱之一。 它带有亮黄色的星形花朵,对蜜蜂和其他传粉者很有吸引力。 生长 葱属 在排水良好的土壤中,阳光充足到部分遮荫。 它非常适合在混合草本边界以及树木和灌木下生长。

花 25 月 - XNUMX 月 - 约。 高XNUMX厘米

亚美尼亚麝香

也称为葡萄风信子 - 一种吸引蝴蝶和蜜蜂的良好花蜜供应。 M. Armeniacum 是一种生长旺盛的球根多年生植物,具有狭窄、拱形的绿色叶子和直立的茎,带有浓密的深紫蓝色蛋形花穗。 它们在阳光或半阴凉处生长良好,并且非常擅长归化!

三月/四月开花 - 约。 高15厘米

我在一个青年或社区团体🐝

📲 如果您是社区或青年团体,您可以致电当地的发展办公室,免费收集在儿童、平等、残疾、融合和青年部的支持下提供的灯泡。 完整的参与名单 爱尔兰地方发展网络接送点 可以通过点击下面的⬇️

青年或社区团体
???? 灯泡  蜜蜂 Photography Competition 🐝

提交您的照片,就有机会与 Gaisce 一起赢得#BulbsForBees 奖品包 - 总统奖📸 

庆祝盖斯 - 总统奖 35th 周年纪念日和全国#BulbsForBees 活动,我们呼吁全国所有崭露头角的摄影师拍摄他们最好的灯泡自拍照,有机会赢得特别的#BulbsForBees 奖品!  

比赛的主题是“保护我们蜜蜂种群的未来”,我们将选出 3 名优胜者,将于 21 日公布st 十月他们的种植、生态活动家和摄影技巧给我们留下了深刻的印象!  

我们希望看到我们的传粉者在工作——所以无论是你在泥里种植球茎的照片还是突出你在后院或阳台上为促进授粉所做的工作的快照——我们都想听听! 

只需将您最好的照片通过电子邮件发送至 比赛@gaisce.ie 到星期一 18th 十月午夜,不要忘记包括您的姓名、位置、联系电话和照片标题! 

获奖照片也将在都柏林凤凰公园的盖斯总统奖办公室以及我们的网站和社交媒体渠道上展示。 

“蜜蜂灯泡”每周奖品等你来拿! 

在 Instagram 或 Twitter 上使用 #BulbsForBees 有机会从现在到 XNUMX 月底每周与 Gaisce 一起赢取 #BulbsForBees 奖品包 - 总统奖📸 

庆祝盖斯 - 总统奖 35th 周年纪念日和全国#BulbsForBees 活动,我们呼吁所有人向我们展示您的灯泡!  

每周,我们都会将所有使用 #BulbsForBees 发推文/Instagram 的人输入到随机生成器中,您将有机会赢取 Éanna Ní Lamhna 的新书《我们的狂野世界》的签名副本、额外的灯泡等等盖斯赃物! 

分享您在哪里种植球茎,或告诉我们您为什么关心拯救爱尔兰的蜜蜂种群或为什么授粉很重要。 无论是否附有您拍摄的照片,所有参赛作品都将被考虑在内。 

进入: 在您的社交媒体中标记@GaisceAward,使用#BulbsForBees  

获奖名单: 获胜者将在每周四从随机生成器中选出。 将通过直接消息或在相关照片/帖子下方直接联系获奖者并通知。 他们不必接受奖品! 

获得一张特别的 Gaisce 证书🐝

📲 您可以注册您的参与证书on 为我们的 #蜜蜂的灯泡 下面的广告系列凡参加者均有资格申请此纪念盖斯证书。 活动结束后,证书将发送给所有参与者。 

注册您的证书
常见问题🐝

每个人! 你的年龄、你的位置或你有多大的花园都无关紧要 –  #蜜蜂的灯泡 is 向爱尔兰的所有人开放. 无论您有 宽敞的花园、窗台或装有一个灯泡的花盆,您可以参与其中。 (你只需要一点土!) 

你应该种植你的灯泡 as 一旦你拥有它们,尽快。 这是 非常重要 这场运动没有浪费——我们希望球茎在地下,这样它们就可以在 2022 年春季为蜜蜂提供食物! 

  • 爱尔兰的所有小学后学校都可以使用成包的灯泡。  
  • 通过爱尔兰地方发展网络提供了 300,000 个灯泡,以便青年和社区部门的团体可以免费获得灯泡,作为他们当地活动的一部分。 当地社区和青年团体的灯泡得到了儿童、平等、残疾、融合和青年部的支持。 
  • 作为公众的一员,您可以在当地的任何花园中心购买对授粉者友好的球茎,只要确保它们适合本季节种植即可。 您可以在我们的网站上查看我们的全爱尔兰授粉者认可的球茎列表。  
  • 作为我们#BulbsForBees 活动的一部分,Lidl 还在其全国的商店中售出了超过 250,000 只适合授粉的球茎。 
  • 如果您需要大量灯泡,可以通过 Bulbs.ie 购买。

#BulbsForBees 活动已获得全爱尔兰授粉计划的批准。 去看一下 点击此处 获取有关全年授粉重要性的更多想法和信息。  

如果您是社区或 自主性 青年组,你可以打电话到当地的发展办公室收集灯泡。 如果您是小学后学校,您将在邮局收到一包灯泡。 此活动面向所有人,无论他们是否直接参与交付 Gaisce – 总统奖。 但是,我们希望您参与到 Gaisce 中来。 请通过mail@gaisce.ie与我们联系。

否 – 无需注册即可参加 #蜜蜂的灯泡 活动。 种植球茎是您需要做的一切! 您可以在种植球茎后注册参与证书,所有详细信息均可在我们的网站上找到。  

无需注册即可接收灯泡。  

  • 如果您是后小学,灯泡将到达您的学校校长或校长的奖励负责人处。 
  • 如果您是青年和社区部门的一个团体,您可以在当地最近的发展办公室领取您的。 
  • 如果您是公众,您可以在离您最近的花园中心采购适合传粉媒介的球茎!  

不 - 此活动对所有人开放。 从 6 个月到 100 岁以上,您都可以成为这个伟大的一部分 运动! 

恭喜!! 现在是简单的部分。 拍一张自己在花园里、拿着新盆栽的球茎或窗台的照片,然后在社交媒体上使用标签#BulbsForBees 标记我们。 发挥创意 - 甚至打扮成蜜蜂! 只要让我们知道你已经参与了。 不要忘记在我们的网站上注册参与证书。  

充分利用灯泡:  

  • 球茎可以种植在花盆、窗框或容器中,也可以直接种植在土壤中。  
  • 确保球茎有良好的排水和阳光照射,以确保在春天盛开。  
  • 准备并松开土壤,将球茎尖尖朝上,根部朝下。  
  • 一般而言,球茎的种植深度应为球茎高度的 2 至 3 倍。  
  • 新种植的球茎会口渴,所以给它们浇水! 
  • 这些耐寒的球茎将年复一年地回归,这意味着您将从一个种植季节中获得很多乐趣。 

 

注册证书 我们的网站 通过填写您的详细信息并告诉我们您种植灯泡的位置。 证书注册将从星期二开始,21st 九月。 活动结束后,证书将发送给所有参与者。  

不! 一旦您以任何方式参与了活动,您就可以注册您的特殊 Gaisce 参与证书。 

全爱尔兰传粉者计划是该运动的关键战略合作伙伴,推荐了 3 种球茎,它们是:  

  • 授粉者友好(又名蜜蜂的食物) 
  • 这个季节可以种植 

许多其他球茎/类型的花很漂亮,但实际上并不适合传粉者。  

您知道吗? 蜜蜂实际上看不到红色,因此您永远不会看到野生蜜蜂落在红色花朵上授粉! 

塞斯蒂安娜·科蒂安塔🐝

Gach duine! Is cuma cén aois thú, cá háit a bhfuil tú nó cén saghas gairdín atá agat – tá #BulbsForBees ar oscailt do gach duine in Éirinn。 Cibé an bhfuil gairdín fairsing agat, leac fuinneoige nó pota a bhfuil bleib amháin ann is féidir leat a bheith páirteach。 (Níl uait ach beagán ithreach!) 

Ba chóir duit do bhleibeanna a chur a luaithe a fhaigheann tú iad。 Tá sé thar a bheith tábhachtach nach gcuirtear aon rud amú san fheachtas seo – caithfidh na bleibeanna dul isteach sa talamh, ionas go mbeidh bia ag na beacha inearrach 2022!

• Tá pacáistí bleibeanna curtha ar fáil do gach iar-bhunscoil in Éirinn。
• Cuireadh 300,000 bleib ar fáil trí Líonra Forbartha Áitiúil na hÉireann ionas gur féidir le grúpaí san earáil óige agus pobail bleibeanna a fháil saor in aisce mar chuid dáitiúníníníníng Thacaigh an Roinn Leanaí、Comhionannais、Míchumais、Lánpháirtíochta agus Óige le bleibeanna do ghrúpaí pobail agus óige áitiúla。
• Mar bhall den phobal, is féidir leat bleibeanna a thaitníonn le pailneoirí a cheannach ag aon ionad garraíodóireachta áitiúil, ach cuir ceist cibé an bhfuil siad oirúnachéas le cur an seo 是 féidir leat féachaint ar ár láithreán greasáin go bhfeice tú liosta na mbleibeanna atá ceadaithe don Phlean Uile-Éireann um Pailneoirí。
• Mar chuid dár bhfeachtas #BulbsForBees, dhíol Lidl os cionn 250,000 bleib a thaitníonn le pailneoirí ina gcuid siopaí ar fud na tíre。
• Má theastaíonn líon mór bleibeanna uait,是 féidir leat iad a cheannach trí Bulbs.ie。

Tá an feachtas #BulbsForBees ceadaithe ag an bPlean Uile-Éireann um Pailneoirí。 Féach anseo mar a bhfaighidh tú tuilleadh eolais faoina thábhachtaí atá an pailniú ó cheann ceann na bliana。

Más grúpa óige pobail nó deonach thú,是 féidir leat glaoch isteach i d'oifig forbartha áitiúil chun bleibeanna a bhailiú。 Más iar-bhunscoil tú, beidh paicéad bleibeanna faighte agat sa phost。 Tá an feachtas seo ar oscailt do chách,是 cuma an bhfuil siad páirteach in nGaisce – Gradam an Uachtaráin nó nach bhfuil。 Mar sin féin, ba bhreá linn duit a bheith bainteach le Gaisce。 Déanteagmháil linn ag mail@gaisce.ie。

尼嘎。 Níl aon chlárú ag teastáil chun páirt a ghlacadh san fheachtas #BulbsForBees。 Bleib a chur – sin an meid! Féadfaidh tú clárú le haghaidh teastas rannpháirtíochta tar éis do bhleib a chur agus tá na sonraí go léir ar fáil ar ár suíomh Gréasáin。

Ní gá clárú chun bleibeanna a fháil。

• Más iar-bhunscoil tú, tiocfaidh na bleibeanna chuig do Phríomhoide Scoile nó chuig Ceannaire Ghradam an Uachtaráin。
• Más grúpa tú san earáil óige agus pobail, is féidir leat do bhleibeanna a bhailiú ag an oifig forbartha is gaire duit
• Más ball den phobal tú, is féidir leat bleibeanna a thaitníonn le pailneoirí a fháil ag an ionad garraíodóireachta is gaire duit!

Níl – tá an feachtas seo ar oscailt do chách。 Ó 6 mhí go 100 céad bliain d'aois agus os a chionn, is féidir leat a bheith páirteach san fheachtas iontach seo!

Comhghairdeas !! Anois an chuid 是 éasca。 Tóg pictiúr díot féin sa ghairdín, do bhleib ina phota nua nó i do bhosca fuinneoige i do lámh agat, agus clibeáil muid ar na meáin shóisialta leis an haischlib #BulbsForBees. Bí cruthaitheach – gléas suas mar bheach fiú! Ní gá ach a thaispeáint gur ghlac tú páirt。 Ná déan Dearmad clárú le haghaidh teastas rannpháirtíochta ar ár suíomh Gréasáin。

Faigh an chuid 和 bhleibeanna 一样害怕:

• féidir bleibeanna a chur i bpota, i mbosca fuinneoige nó i gcoimeádán nó go díreach isteach san ithir。
• Déan cinnte go bhfuil draenáil mhaith agus solas na gréine le fáil ag na bleibeanna chun go mbláthóidh siad san earrach。
• Ullmhaiigh agus bris suas an ithir。 Cuir an bhleib agus a ceann ag gobadh aníos agus na fréamhacha i dtreo na talún。
• Mar riail ghinearálta, ba chóir bleibeanna a chur dhá uair nó trí huaaire níos doimhne ná airde na bleibe。
• Beidh tart ar bhleibeanna nua-churtha agus mar sin uiscigh go maith iad!
• Fásfaidh na bleibeanna crua seo bliain in ndiaidh bliana, ionas go mbeidh bláthanna áille agat bliain in ndiaidh bliana as bleib amháin a chur。

Cláraigh do theastas ar an láithreán greasáin againn trí do shonraí a líonadh isteach agus insint dúinn cár chuir tú do bhleibeanna。 Beidh clárú do theastas ar fáil beo ón Máirt, 21 Meán Fómhair。 Seolfar teastas chuig gach rannpháirtí nuair a bheidh deireadh leis an bhfeachtas。

尼嘎! is féidir leat clárú do do theastas speisialta rannpháirtíochta i nGaisce a luaithe a bhíonn tú páirteach san fheachtas ar shlí ar bith。

Is é an Plean Uile-Éireann um Pailneoirí, atá ag obair linn ar an bhfeachtas seo, a mholann na trí bhleib seo de bhrí:

• Go bhfuil siad go maith mar bhia do phailneoirí (do bhecha)
• Gur féidir iad a chur an séasúr seo
Tá go leor bleibeanna eile do bhláthanna deasa ann ach is fearr leis na beacha na bleibeanna seo。

一个 raibh 一个 fhios agat? Ní fheiceann beacha an dath dearg mar sin ní fheicfidh tú beach ag dul isteach i mbláth dearg riamh ag lorg neachtair!

这是爱尔兰最大的公共授粉项目,我们要感谢以下组织支持我们实现它!

对#BulbsForBees 有疑问或疑问? 首先,请查看上面的常见问题解答部分! 如果那里没有回答,我们很乐意提供帮助。 今天就给我们的团队发电子邮件💌 comms@gaisce.ie.

对于所有新闻/媒体查询,请联系 Niamh Dillon,通信和数字媒体官 Gaisce – 总统奖

电子邮件:niamh@gaisce.ie 💌

Teléfono: 087 7142495,en

©2020 Gaisce – Gradam an Uachtaráin,总统奖是一家担保有限公司 (CRO 251020) 并拥有 CHY 和 CRA 编号(分别为 8482 和 20020903)***
治理细节  | 隐私政策

About

#BulbsForBees 

To celebrate 35 years of Gaisce – The President’s Award and to protect one of the most important players in the climate change battle, we have a special Gaisce challenge for you. We’re asking everyone in Ireland to plant pollinator-friendly bulbs to help safeguard the future of our vital bee population. It’s that simple.

📲 Tag us @GaisceAward and use #BulbsForBees

Why #BulbsForBees is important 🐝

While small and often overlooked, bees play a significant role in the pollination of vital food crops. It’s estimated that one third of the food we consume each and every day, relies on pollination by bees. Pollinator friendly bulbs provide these hard little workers with a world of sweet, sugary, carbohydrate-rich nectar, which they depend on for energy.  

One third of our bee species is threatened with extinction in Ireland. This is because we have drastically reduced the amount of flowers they eat and places where they can safely nest.   

Get involved in Gaisce’s special challenge today: #BulbsForBees  

How can I take part today? 🐝

Taking part in #BulbsForBees is easy! Gaisce – The President’s Award is asking people across Ireland to plant a pollinator friendly bulb in whatever patch they have (garden, pot, planter or field!)  Simply plant a pollinator friendly bulb in a pot, a container or directly into the soil in your garden.  

If you are a community or youth group, you can call into your local development office to collect bulbs free of charge which have been made available with support from the Department of Children, Equality, Disability, Integration, and Youth. A full list of participating Irish Local Development Network pick-up points are available here.

Get the best from your bulbs! 🌱 

  • Bulbs can be planted in a pot, a window box or container or directly into the soil.  
  • Ensure that bulbs have good drainage and access to sunlight to ensure a full bloom in the Spring.  
  • Prepare and loosen the soil and place the bulb with its pointy end up and roots down.  
  • As a general rule, bulbs should be planted 2 to 3 times as deep as the bulb is tall.  
  • Newly planted bulbs will be thirsty so give them a good watering! 
  • These hardy bulbs will return year after year meaning you will get lots of enjoyment from one season of planting. 
Know your pollinator friendly bulbs

#BulbsForBees is a nationwide pollination project being run by Gaisce – The President’s Award and is approved by the All Ireland Pollinator Plan! The All Ireland Pollinator plan is run through the National Biodiversity Data Centre, and is all about coming together to try to create an island where pollinators can survive and thrive.

The All Ireland Pollinator plan have approved the following pollinator bulbs as appropriate for planting September-October 2021:

📚 Check out Irish biologist Eanna Ní Lamhna’s new book, Our Wild World, which is a brilliant resource for all ages! Link below! ⬇️
Our Wild World

Crocus Tommasinianus Barr’s Purple

Barr’s Purple’ has rich purple-lilac flowers, silvery outside, with orange stigmas and stamens. It has tufted green leaves with a central silvery-white stripe. They grow well in a sunny spot, or under deciduous shrubs. They grow well in most soil types, once they are not too wet for too long. This variety of crocus is a good source of pollen for honeybees early in the season.

Flowers in February – Approx. 10 cm in height

Allium Moly

Otherwise known as “Yellow Garlic”, this is a popular ornamental onion, and certainly one of the easiest to grow. It bears bright yellow, star-shaped flowers which are attractive to bees and other pollinators. Grow Allium moly in well-drained soil in full sun to partial shade. It’s well suited to growing in a mixed herbaceous border and also beneath trees and shrubs.

Flowers June – July – approx. 25 cm in height

Muscari Armeniacum

Otherwise known as Grape Hyacinth – a good supply of nectar which attracts the butterflies and bees. M. Armeniacum is a strong-growing bulbous perennial, with narrow, arching green leaves and erect stems bearing dense spikes of deep violet-blue, egg-shaped flowers. They grow well in a sun or semi shade area and are a super at naturalising!

Flowers in March/April – approx. 15 cm in height

I’m in a Youth or Community Group 🐝

📲 If you are a community or youth group, you can call into your local development office to collect bulbs free of charge which have been made available with support from the Department of Children, Equality, Disability, Integration, and Youth. A full list of participating Irish Local Development Network pick-up points are available by clicking below ⬇️

Youth or Community Group
Earn a special Gaisce Certificate 🐝

📲 You can register for your certificate of participation for our #BulbsForBees campaign belowEveryone who takes part is eligible to apply for this commemorative Gaisce certificate. Certificates will be sent out to all participants once the campaign has ended. 

Register for your certificate
Frequently Asked Questions 🐝

Everyone! It doesn’t matter what age you are, your location or what size garden you have –  #BulbsForBees is open to everyone in Ireland. Whether you have a spacious garden, a windowsill or a pot that holds one bulb you can take part and get involved. (You just need a little soil!) 

You should plant your bulbs as soon as possible once you have them. It’s really important that there is no waste in this campaign – we want the bulbs in the ground, so that they can provide food for the bees by Spring 2022! 

  • Packets of bulbs have been made available to all post-primary schools in Ireland.  
  • 300,000 bulbs have been made available through the Irish Local Development Network so that groups in the youth and community sector can access bulbs for free as part of their local activities. Bulbs for local community and youth groups have been supported by the Department of Children, Equality, Disability, Integration and Youth. 
  • As a member of the public, you can purchase pollinator friendly bulbs at any local garden centre, just make sure they are suitable to plant this season. You can check out our list of All-Ireland Pollinator approved bulbs on our website.  
  • As part of our #BulbsForBees campaign, Lidl have also sold over 250,000 pollinator friendly bulbs in their stores nationwide. 
  • If you require a large volume of bulbs, you can purchase them via Bulbs.ie.

The #BulbsForBees campaign has been approved by the All-Ireland Pollinator Plan. Check them out here for loads more ideas and information about the importance of pollination year-round.  

If you are a community or voluntary youth group, you can call into your local development office to collect bulbs. If you are a post-primary school, you will have received a packet of bulbs in the post. This campaign is for everyone regardless of whether they are directly involved in delivering Gaisce – The President’s Award. However, we would love for you to get involved in Gaisce. Please contact us on mail@gaisce.ie.

No – there is no registration required to take part in the #BulbsForBees campaign. Planting a bulb is all you need to do! You can register for a certificate of participation after planting your bulb and all details are available on our website.  

There is no requirement to register to receive bulbs.  

  • If you are a post primary school, the bulbs will arrive to your School Principal or President’s Award Leader. 
  • If you are a group in the youth and community sector, you can collect yours locally at your nearest development office. 
  • If you are a member of the public, you can source pollinator-friendly bulbs at your nearest garden centre!  

No – this campaign is open to everyone. From 6 months to 100 plus, you can be part of this great campaign! 

Congratulations!! Now here comes the easy part. Take a picture of yourself in the garden, holding your newly potted bulbs or of your windowsill and then tag us on social media using the hashtag #BulbsForBees. Get creative – dress up as a bee even! Just let us know you’ve taken part. Don’t forget to register for a certificate of participation on our website.  

Get the best from your bulbs:  

  • Bulbs can be planted in a pot, a window box or container or directly into the soil.  
  • Ensure that bulbs have good drainage and access to sunlight to ensure a full bloom in the Spring.  
  • Prepare and loosen the soil and place the bulb with its pointy end up and roots down.  
  • As a general rule, bulbs should be planted 2 to 3 times as deep as the bulb is tall.  
  • Newly planted bulbs will be thirsty so give them a good watering! 
  • These hardy bulbs will return year after year meaning you will get lots of enjoyment from one season of planting. 

 

Register for a certificate on our website by filling in your details and telling us where you planted your bulbs. Certificate sign up will be live from Tuesday, 21st September. Certificates will be sent out to all participants once the campaign has ended.  

No! You can sign up for your special Gaisce cert of participation once you have taken part in the campaign in any way. 

The All-Ireland pollinator plan, a key strategic partner in this campaign, recommended 3 types of bulbs which were:  

  • Pollinator friendly (aka food for the bees) 
  • Can be planted this season 

Many other bulbs/types of flowers are pretty but not actually pollinator friendly.  

Did you know? Bees actually can’t see the colour red so you will never see a wild bee land on a red flower for pollination! 

This is the biggest public pollination project in Ireland, and we would like to thank the following organisations for supporting us in making it happen!

For all press/ media enquiries please contact Ciarán Garrett / Sorcha MacMahon, Alice PR & Events, Tel: 087-7158912 / 087-7585337

Email: media@alicepr.com 💌

©2020 Gaisce – Gradam an Uachtaráin, The President’s Award is a company limited by guarantee (CRO 251020) and with a CHY and CRA number (8482 and 20020903 respectively) ***
Governance Details  | Privacy Policy